مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-28اقتصادي

توزیع 160 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی


معاون امور جنگل منابع طبیعی، با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی امسال 160 هزار اصله در سطح شهرستان ها توزیع خواهد شد، گفت: این نهال ها شامل صنوبر، - ایسنا/گیلان معاون امور جنگل منابع طبیعی، با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی امسال 160 هزار اصله در سطح شهرستان ها توزیع خواهد شد، گفت: این نهال ها شامل صنوبر، سوزنی برگ و جنگلی است.

محمدرضا عبدالهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه های جنگل کاری استان گیلان در سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان فصل کاشت در اردیبهشت ماه سال آینده نهال های بومی شامل افرا، توسکا و بلوط در اراضی جنگلی توسط پیمانکاران طرف قرارداد با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در حال کاشت است.

وی با بیان اینکه 750 هکتار از اراضی جنگلی استان در قالب پروژه های جنگلکاری و غنی سازی، احیا و توسعه جنگل نهالکاری شده است، تصریح کرد: 824 هزار اصله نهال را در جای جای جنگل های استان تا مرز ییلاقات کاشتیم.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، از تولید 500 هزار اصله نهال صنوبر با هدف توسعه زراعت چوب در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این نهال ها در سه نهالستان گیلان تولید شده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 160 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی

توزیع 160 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی