مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-28اقتصادي

توقیف 305 تاکسی با تخلفات کرونایی / 90 درصد رانندگان پروتکل ها را رعایت می کنند


مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از اجرای بیش از 90 درصدی پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهرِ کرمانشاه خبر داد.

- توقیف 305 تاکسی با "تخلفات کرونایی" / 90 درصد رانندگان پروتکل ها را رعایت می کنند ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از اجرای بیش از 90 درصدی پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهرِ کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استمرار نظارت ها بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد گشت ها در این زمینه به شش گشت افزایش یافته و سه دستگاه خودروی دیگر خریداری شده که از سال آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد.

وی افزود: این گشت ها علاوه بر برخورد با مسافربرهای شخصی و توقیف آنها بر اساس حکم دادستانی، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک توسط رانندگان و مسافران، وجود دو سرنشین در صندلی عقب و رعایت فاصله اجتماعی در صندلی های اتوبوس از جمله موارد مورد بررسی در بازرسی گشت ها است.

شهبازی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف بار اول و دوم تذکر داده شده و سپس خودرو به مدت 15 روز توقیف و در صورت تکرار تخلفات کرونای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 305 تاکسی با تخلفات کرونایی / 90 درصد رانندگان پروتکل ها را رعایت می کنند

توقیف 305 تاکسی با تخلفات کرونایی / 90 درصد رانندگان پروتکل ها را رعایت می کنند