مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-28اقتصادي

برنامه های آموزش سلامت موجب صرفه جویی در هزینه های درمانی می شود


مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: استفاده از برنامه های آموزش سلامت موجب صرفه جویی در هزینه های خدمات درمانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جهانی در نشست با قائم مقام شبکه سلامت با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در قالب هیأت امنا، هیأت مدیره، مدیرعامل و هیأت نظارت اداره می شود، گفت: این سازمان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور است که منابع و مصارفش بر اساس اصول بیمه ای تأمین می شود.

وی به مخاطبان مستقیم 45 میلیون نفری تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مخاطبان این سازمان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند از شبکه های پربیننده رسانه های کشور انتظار دارند اخبار و خدمات ارائه شده توسط این سازمان را به موقع، صحیح و باکیفیت در اختیارشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتشار اقدامات تأمین اجتماعی برای شرکای این سازمان نیز بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در شرایط فعلی حدود 3.

5 میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را پوشش می دهد که با احتساب افراد خانواده آنها بیش از 7 میلیون نفر را در بر می گیرد.

جهانی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک مؤسسه عمومی غیردولتی با نظام اداری و مالی مستقلی است، اذعان داشت: با توجه به ماهیت کار اداره فرهنگی و اجتماعی این اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آموزش سلامت موجب صرفه جویی در هزینه های درمانی می شود

برنامه های آموزش سلامت موجب صرفه جویی در هزینه های درمانی می شود