مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-28اقتصادي

اگر از زمستانه کتاب استقبال شود، یارانه را تا 50 درصد افزایش می دهیم


مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای طرح زمستانه کتاب مبنا را بودجه 4 میلیارد تومانی در نظر گرفتیم، اما در صورتی که این طرح با استقبال مواجه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا اسماعیلی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی رخ داده است و فروش کتاب فروشی ها کم شده است اجرای طرح های فصلی فروش کتاب از جمله زمستانه کتاب که به زودی آغاز خواهد شد می تواند فرصتی برای اهالی این حوزه و مردم باشد.

اسماعیلی با اشاره به اجرای زمستانه کتاب گفت: با توجه به تخفیف و یارانه ای که برای این طرح در نظر گرفته شده است انگیزه ای برای خریداران هم ایجاد می شود تا به سراغ کتابفروشی ها بیایند و این استقبال به افزایش نقدینگی کتابفروشان و در کل چرخه نشر کمک می کند.

وی همچنین درباره میزان یارانه زمستانه کتاب، عنوان کرد: برای این دوره از طرح های فصلی فروش کتاب مبنا را بودجه 4 میلیارد تومانی در نظر گرفتیم اما در صورتی که این طرح با استقبال مواجه شود می توانیم یارانه را تا سقف 50 درصد افزایش دهیم.

علیرضا اسماعیلی در پایان گفت: زمانی که یارانه به طرح فصلی اختصاص پیدا می کند زمینه ای فراهم می شود که خریداران به سمت کتابفروشی ها سوق داده شوند و این موضوع به اقتصاد نشر فعالان این حوزه کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر از زمستانه کتاب استقبال شود، یارانه را تا 50 درصد افزایش می دهیم

اگر از زمستانه کتاب استقبال شود، یارانه را تا 50 درصد افزایش می دهیم