مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-28اقتصادي

نگاهی به جایگاه پروژه مهر دماوند در توسعه زیرساخت های جهانگردی شمال شرق پایتخت


صنعت گردشگری اکنون گسترده ترین صنعت خدماتی و مهمترین صنعت اشتغال زا در دنیا  و مهمترین محور توسعه اقتصاد مقاومتی در ایران به شمار می رود.

چرا که به اذعان UNWTOصنعت گردشگری در ایران با برخورداری از تمدن و تاریخ کهن، - صنعت گردشگری اکنون گسترده ترین صنعت خدماتی و مهمترین صنعت اشتغال زا در دنیا  و مهمترین محور توسعه اقتصاد مقاومتی در ایران به شمار می رود.

چرا که به اذعان UNWTOصنعت گردشگری در ایران با برخورداری از تمدن و تاریخ کهن، تنوع طبیعی 4 فصل، میراث غنی کهن همراه با آثار ثبت شده کشورمان در فهرست میراث جهانی، صنایع دستی بی نظیر و متنوع، ظرفیت های فرهنگی و هنری و .

در صدر کشورهای دارای ظرفیت توریست پذیری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مهر دماوند، شواهد امر موید آن است که اکنون تشکیلات گردشگری ایران در پی بهره گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و به ویژه دریافت سهم بیشتری از درآمد جهانی حاصل از گردشگری و همچنین بالابردن سطح اشتغال در کشور و با حمایت از سرمایه گذاران در پی شتاب بخشی به موتور محرکه این صنعت است.

ارتقای ساختار سازمانی صنعت گردشگری و ورود این صنعت به برنامه های کلان توسعه، افزایش سرمایه گذاری بر بستر زیرساخت ها را در پی داشته و نتایج آن را در دوران پساکرونا شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به جایگاه پروژه مهر دماوند در توسعه زیرساخت های جهانگردی شمال شرق پایتخت

نگاهی به جایگاه پروژه مهر دماوند در توسعه زیرساخت های جهانگردی شمال شرق پایتخت