مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-27سياسي

هدف دشمن نفوذ در نهادهای مردم نهاد است


همدان _ عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: دشمن پس از ناامید شدن از نفوذ در ساختار رسمی آموزش و پرورش، سعی در نفوذ به نهادهای عمومی و مردم نهاد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاوسی در دیدار با با فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان در پاسخ به سوالاتی در خصوص تأسیس دفتر یونسکو در همدان اظهار کرد: عملکرد شورای شهر باید مبتنی به قرآن، مکتب، اهل بیت و منویات امام جامعه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در جامعه اسلامی باورهای دینی باید فراگیر و به آموزه های مکتب تشیع تکیه شود، ادامه داد: تأسیس این دفتر مانعی در برابر رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هدف سازمان یونسکو تربیت و آموزش افراد بر مبنای فرهنگ غربی است، افزود: این مسئله مغایر با اصول دین مبین و انسان ساز اسلام است.

کاووسی با اشاره به آیات شریفه سوره توبه که می فرماید لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون، ادامه داد: این آیات به لزوم ترویج و صدور معارف اسلام در ملل و سایر فرهنگ ها را که گامی است در تحقق تمدن نوین اسلامی متذکر می شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان در پایان افزود: دشمن پس از ناامید شدن از نفوذ در ساختار رسمی آموزش و پرورش، سعی در نفوذ به نهادهای عمومی و مردم نهاد از جمله سمن ها و تزریق افکار خود به این طریق است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن نفوذ در نهادهای مردم نهاد است

هدف دشمن نفوذ در نهادهای مردم نهاد است