مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-27بين الملل

آمریکا به دلیل حمله به مواضع مقاومت عراق بهای سنگینی خواهد پرداخت


جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا به دنبال تجاوز نظامی به مواضع مقاومت عراق در مرزهای سوریه بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

- جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا به دنبال تجاوز نظامی به مواضع مقاومت عراق در مرزهای سوریه بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، این جنبش مقاومت اسلامی عراق بیانیه ای را در خصوص تجاوز نظامی اخیر ایالات متحده آمریکا به مواضع مقاومت در مرزهای مشترک با سوریه، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه رسمی جنبش مقاومت اسلامی نجباء آمده است: در زمانی که عراق با پیچ و خم های خطرناکی در همه زمینه ها مواجه است، نیروهای اشغالگر آمریکایی اقدامات خود در نقض حاکمیت این کشور را توسعه می بخشند و علاوه بر تجاوز به خاک این سرزمین، تعداد نیروهای خود را افزایش داده و به نصب سامانه پدافندی در داخل شهرها و دخالت در مسائل امنیتی و سیاسی مبادرت ورزیده اند.

مقاومت اسلامی نجباء در ادامه با محکوم کردن جنایت جدید اشغالگران آمریکایی در هدف قرار دادن شماری از نیروهای حشد شعبی، خاطرنشان ساخت: وظیفه این رزمندگان، حراست از مرزهای عراق در برابر تروریست های دست پرورده آمریکاست که از سوی وها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دلیل حمله به مواضع مقاومت عراق بهای سنگینی خواهد پرداخت

آمریکا به دلیل حمله به مواضع مقاومت عراق بهای سنگینی خواهد پرداخت