مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-27سياسي

سیره حضرت علی(ع) الگویی کامل برای انسان متعالی است


سفیر ایران در تایلند در مراسم جشن میلاد حضرت امیر المؤمنین(ع) گفت: سیره حضرت علی(ع) الگویی کامل برای انسان متعالی است.

- سفیر ایران در تایلند در مراسم جشن میلاد حضرت امیر المؤمنین(ع) گفت: سیره حضرت علی(ع) الگویی کامل برای انسان متعالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم جشن میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر با حضور سیدرضا نوبختی، سفیر ایران در تایلند و ایرانیان مقیم تایلند در محل حسینیه رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک برگزار شد.

نوبختی در سخنانی، به تشریح وقایع مهم دوران زندگی آن حضرت همچون شکافتن خانه کعبه هنگام تولد پیش از بعثت، نخستین اسلام آورنده در دعوت علنی پیامبر اکرم(ص)، از خودگذشتگی و جانفشانی در توطئه نقشه سوء قصد به جان پیامبر(ص) و دیگر وقایع مهم دوران پر برکت زندگی ایشان پرداخت.

سفیر ایران در تایلند بیان کرد: جایگاه شخصیتی و سیره حضرت امیر المؤمنین(ع) به عنوان الگویی کامل برای انسان متعالی به خصوص در زندگی فردی و اجتماعی بشریت در عصر حاضر بسیار حائز اهمیت است.

وی بررسی و مطالعه نقش تعیین کننده آن حضرت در یاری حضرت پیامبر(ص) و وقایع و رویدادهای صدر اسلام در جهت وحدت و همگرایی جهان اسلام را همواره لازم و ضروری ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره حضرت علی(ع) الگویی کامل برای انسان متعالی است

سیره حضرت علی(ع) الگویی کامل برای انسان متعالی است