مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-27اقتصادي

واعظی چندین بار به تغییرات عامدانه ارزی دولت اشاره کرده است


صحبت های آقای واعظی درباره ارز تنها گفته ایشان در مصاحبه مطبوعاتی نبوده و بارها تکرار شده است از جمله در جلسه با صادرکنندگان اصفهان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در دولت این کار را انجام داده و تدبیر دولت برای اداره کشور بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این سوال از رییس جمهور که آیا تدبیر اداره کشور، گران کردن ارز بوده است، اظهار کرد: آیا تدبیر اداره کشور این بوده که بورس را آنچنان به فلاکت برسانند که دولت تا 300 هزار میلیارد تومان از محل تراکنش ها، بودجه خود را جبران کند، مردم قضاوت خواهند کرد در این 7 سال و نیم چه کسی راست گفته و چه کسی دروغ گفته است.

شریعتی ادامه داد: از وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی تا چرخیدن همزمان چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژها که هردوی آن ها نچرخید.

همچنین وعده آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می کنم که مردم به 45 هزار و 500 تومان یارانه احتیاجی نداشته باشند که البته واقعا هم احتیاجی ندارند چرا که قیمت ارز آنقدر بالا رفته که یارانه در زندگی مردم رقم قابل توجهی نیست.

وی به ماجرای نرخ ارز مطرح شده توسط رییس دفتر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: چند ماه قبل در جلسه ای در دفتر رییس مجلس با حضور وزرای اقتصادی، رییس کل بانک مرکزی و برخی از نمایندگان به آقای همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی چندین بار به تغییرات عامدانه ارزی دولت اشاره کرده است

واعظی چندین بار به تغییرات عامدانه ارزی دولت اشاره کرده است