مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:052021-02-27سياسي

10 شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در استان کرمان 12 شهرستان در وضعیت آبی، 10 شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان سیرجان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با ی است و رفتارها باید تغییر پیدا کند و شیوه نامه های بهداشتی بیشتر از قبل انجام شود.

رشیدی نژاد گفت: باید قبل از وقوع حادثه اقدامات پیشگیری را انجام دهیم تا بروز و شدت بیماری کاهش پیدا کند و از همکاران و دیگران درخواست دارم این اقدامات را بازدید و پیگیری کنیم و در این زمینه سست نشویم.

وی افزود: دوست نداریم صنفی بسته شود ولی اگر وضعیت تغییر رنگ پیدا کند براساس پروتکل ها مجبور به تعطیلی خواهیم شد و باید افراد خاطی را به مردم معرفی کنیم و این رفتار باعث پیشگیری خواهد شد و این یک نوع جریمه خواهد بود.

12 شهرستان در وضعیت آبی، 10 شهرستان در وضعیت زرد محمدمصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: در استان کرمان 12 شهرستان در وضعیت آبی، 10 شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان سیرجان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد و ضرورت رعایت دستورالعمل ها همچنان از جمله وظایف مردم و مسئولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی هستند

10 شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی هستند