مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-27اقتصادي

انعقاد قرارداد بزرگترین طرح زیست محیطی شمال کشور در پالایشگاه تهران


قرارداد طرح بهینه سازی فرآیند و ارتقای کمی و کیفی کل بنزین تولیدی شرکت پالایش نفت تهران مطابق استانداردهای یورو5، با اعتبار 200 میلیون یورو برای بهره برداری در سال 1403 امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، ظهر امروز قرارداد طرح بهینه سازی فرآیند و ارتقاء کمی و کیفی کل بنزین تولیدی شرکت پالایش نفت تهران مطابق استاندارد یورو5، به عنوان بزرگترین طرح زیست محیطی پایتخت، شمال و شمال شرق کشور با اعتباری بالغ بر 200 میلیون یورو با شرکت چگالش با اهدف ارتقاء کیفیت محیط زیستی فرآورده بنزین تولیدی در شرکت پالایش نفت تهران امضاء شد و این طرح پس از 39 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

    حامد آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در مراسم امضای قرارداد این طرح با اشاره به اینکه این پالایشگاه 20 درصد از انرژی کشور را تأمین می کند، اظهار کرد: شرکت پالایش نفت تهران در سال های گذشته پروژه افزایش ظرفیت تولید را برای تولید ماده اولیه بنزین اجرایی کرده و در این راستا امروز قرارداد این طرح به منظور ارتقاء کیفیت محیط زیستی فرآورده بنزین تولیدی انعقاد می شود.

وی با بیان اینکه پس از راه اندازی طرح بهینه سازی فرآیند و ارتقای کمی و کیفی، امکان تولید بنزین یورو 5 فراهم می شود، گفت: اجرای این طرح باعث رفع مشکلات و معضلات انباشتگی و افزایش ظرفیت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد بزرگترین طرح زیست محیطی شمال کشور در پالایشگاه تهران

انعقاد قرارداد بزرگترین طرح زیست محیطی شمال کشور در پالایشگاه تهران