مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-27سياسي

شیوه ایمان ورزی در جملات به خودت و افکارت ایمان بیاور چگونه است؟


در ادیان ابراهیمی مومن یک چارچوب دینی را انتخاب کرده و در قالب آن ایمان می ورزد اما در فرهنگ عصر جدید چارچوب های دینی یا کلا نفی می شوند و یا تلفیق و هماهنگ سازی بین چند چارچوب دینی بر اساس درک شخصی انجام می گیرد.

- شیوه ایمان ورزی در جملات "به خودت و افکارت ایمان بیاور" چگونه است؟ ایسنا/قم یک استاد دانشگاه گفت: در ادیان ابراهیمی مومن یک چارچوب دینی را انتخاب کرده و در قالب آن ایمان می ورزد اما در فرهنگ عصر جدید چارچوب های دینی یا کلا نفی می شوند و یا تلفیق و هماهنگ سازی بین چند چارچوب دینی بر اساس درک شخصی انجام می گیرد.

شانزدهمین نشست از مجموعه نشست های همایش ” ایمان و چالش های عصر جدید” با موضوع خود ایمانی درعصر جدید به همت انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه، دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و با همکاری کمیته برگزاری کرسی های آزاداندیشی حوزه های علمیه برگزار شد.

دکتر احمد شاکرنژاد، عضو هیأت علمی پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در این نشست عنوان کرد: رواج جملات به خودت ایمان بیاور، به توانایی خودت ایمان داشته باش، به اهداف زندگیت ایمان بیاور، به ندای درونت گوش بده و به آن ایمان بیاور و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه ایمان ورزی در جملات به خودت و افکارت ایمان بیاور چگونه است؟

شیوه ایمان ورزی در جملات به خودت و افکارت ایمان بیاور چگونه است؟