مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-27سياسي

فارس معین خانه های قرآنی آسیب دیده از زلزله سی سخت


مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآنی استان فارس اعلام کرد که این استان به عنوان معین تعمیر و نوسازی خانه های قرآنی روستایی آسیب دیده از زلزله سی سخت شده است.

- محمدحسین اسلامی، شنبه 9 اسفند در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در زلزله اخیر سی سخت، 15 خانه قرآنی روستایی آسیب دید، گفت: با توجه به همجواری فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اتحادیه تشکل های قرآنی کشور، فارس را معین بازسازی و مرمت این خانه ها قرار داده است.

اسلامی با بیان اینکه البته اتحادیه تشکل های قرآنی تهران هم به عنوان پشتیبان انتخاب شده است، گفت: در بازدیدهایی که از خانه های قرآن آسیب دیده سی سخت داشتیم 7 خانه قرآن نیازمند بازسازی کامل شناسایی شده است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآنی فارس با بیان اینکه برای بازسازی و مرمت این خانه های قرآنی، پیگیری هایی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام داشته ایم، گفت: هم اکنون در حال شناسایی مابقی خانه های قرآن روستایی در سی سخت هستیم تا با سنجش نهایی، اقدامات مورد نیاز هم ارزیابی و مشخص شود.

وی با یادآوری اینکه قریب به دو روز قبل معین بودن استان فارس از سوی اتحادیه کشور اعلام شده است، گفت: تلاش می کنیم تا برای بازسازی خانه های قرآن روستایی سی سخت هم از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام و هم کمک های خیران و نیک اندیشان و قرآن دوستان بهره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس معین خانه های قرآنی آسیب دیده از زلزله سی سخت

فارس معین خانه های قرآنی آسیب دیده از زلزله سی سخت