مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-27سياسي

پوررضایی: شرکت در انتخابات استانی سهام عدالت مشروط به ثبت نام در سجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوررضایی به برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت اشاره کرد و افزود: مجامعی که قرار است 20 اسفند ماه برگزار شود به صورت الکترونیکی خواهد بود و با توجه به جمعیت زیاد سهامداران، - مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: اگر مشمولان سهام عدالت مراحل مربوط به ثبت نام در سجام را انجام نداده باشند، امکان دسترسی به سامانه و حضور در انتخابات را نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوررضایی به برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت اشاره کرد و افزود: مجامعی که قرار است 20 اسفند ماه برگزار شود به صورت الکترونیکی خواهد بود و با توجه به جمعیت زیاد سهامداران، مسایل مربوط به کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به هیچ عنوان نیازی به مراجعه حضوری مردم برای مشارکت در انتخابات نیست.

وی اظهار داشت: نکته ای دیگر که باید برای انتخابات پیش رو مورد توجه قرار گیرد این است که فقط افرادی می توانند در انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی مشارکت کنند که نسبت به ثبت نام در سجام اقدام کرده باشند.

پوررضایی خاطرنشان کرد: در صورتی که افراد مراحل مربوط به ثبت نام در سجام را انجام نداده باشند امکان دسترسی به سامانه و حضور در انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوررضایی: شرکت در انتخابات استانی سهام عدالت مشروط به ثبت نام در سجام است

پوررضایی: شرکت در انتخابات استانی سهام عدالت مشروط به ثبت نام در سجام است