مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-27ورزشي

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون


با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی یک سالن ورزشی 3 هزار نفری در شهرستان کازرون، - ایسنا/فارس با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی یک سالن ورزشی 3 هزار نفری در شهرستان کازرون، آغاز شد.

ظهر شنبه 9 اسفند و با حضور ژاله فرامرزیان، معاون وزارت ورزش و جوانان، عباس حاجی زاده، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و جمعی از مسئولان استانی، بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی در بخش های سرمشهد، سیف آباد و جره از توابع شهرستان کازرون و عملیات اجرایی سالن 3 هزار نفری ورزشی این شهرستان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: مساحت هر یک از این زمین ها 1056 متر مربع و اعتبار هزینه شده برای هر کدام از این پروژه ها نزدیک به 750 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی تامین و هزینه شده است.

عباس حاجی زاده افزود: سال 96 این پروژه ها آماده نصب چمن بودند اما زمان زیادی گذشت و بالاخره در دهه فجر امسال توانستیم اقدامات لازم را برای بهره برداری از این پروژه ها انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های ورزشی در کازرون