مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-27دانش

تمدید مهلت دریافت چکیده مقاله در کنفرانس «پژوهش های نشر»


مهلت دریافت چکیده مقاله برای شرکت در «نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر: ترجمه و توسعه فرهنگی» تا 25 اسفندماه تمدید شد.

- تمدید مهلت دریافت چکیده مقاله در کنفرانس پژوهش های نشر مهلت دریافت چکیده مقاله برای شرکت در نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر: ترجمه و توسعه فرهنگی تا 25 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر: ترجمه و توسعه فرهنگی از استقبال پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی پژوهشی تا 25 اسفند 1399 تمدید شده است.

بر اساس اعلام این دبیرخانه، شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر ، بدون هزینه ثبت نام است و چکیده مقالات پذیرش شده در این کنفرانس نیز در پایگاه های علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه می شود.

محور اصلی این کنفرانس که 23 فروردین 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر از جمله سیاست گذاری نشر، اقتصاد و بازاریابی نشر، فرصت ها و چالش ها در نشر دانشگاهی، مخاطب شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه ای در نشر، فناوری های نرم و سخت در نشر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت دریافت چکیده مقاله در کنفرانس «پژوهش های نشر»

تمدید مهلت دریافت چکیده مقاله در کنفرانس «پژوهش های نشر»