مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-27دانش

آیین نامه پذیرش بدون کنکور در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی را به رؤسای دانشگاه .

- رییس دانشگاه آزاد آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعداد های برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی را به رؤسای دانشگاه آزاد استان ها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نخبه پروری و فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای کار و تلاش نخبگان و توجه معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب درخصوص حمایت از جوانان مستعد و کارآمد به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی و در راستای تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه پذیرش بدون کنکور در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

آیین نامه پذیرش بدون کنکور در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد