مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-27ورزشي

شیران هگمتانه صدر جدول را تصاحب کردند / شهرداری در اندیشه صعود


تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تساوی خارج از خانه برابر ملی حفاری به صدرجدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

- خبرگزاری مهر -گروه استان ها: تنها سه هفته دیگر تا رسیدن قطار رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا نیمه راه و پایان نیم فصل این رقابت ها باقی مانده و در این 3 هفته پایانی، رقابت های حساس و نفس گیری در گروه الف برای قهرمانی نیم فصل رقم خواهد خورد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل از رقابت ها به دور از حواشی و با آرامش خاصی با حضور مربی توانمند و بومی خود رضا طلایی منش و کادر توانمند مجید بی گم جانی، مصطفی کاشی، محمد بیات و حمید یادگاری کار خود را با اردوی یک ماه در کمپ دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز کرد.

شهرداریچی ها در این فصل از رقابت ها همچون فصول گذشته با کادر مربیگری و اجرایی صددرصد بومی و بیش از 80 درصد بازیکنان بومی قدم به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشت.

این تیم تا به این هفته از رقابت ها نتایج شگفت انگیز و دور از انتظاری را برخلاف نظر تمام کارشناسان فوتبالی کسب کرد و حتی اگر کمی هم خوش شانس تر بودند در حال حاضر باید حداقل با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیران هگمتانه صدر جدول را تصاحب کردند / شهرداری در اندیشه صعود

شیران هگمتانه صدر جدول را تصاحب کردند / شهرداری در اندیشه صعود