مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27اقتصادي

منبع تغذیه برق مریوان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در مدار قرار گرفت


مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از در مدار قرار گرفتن منبع تغذیه به شبکه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به مناسبت روز مهندس خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از در مدار قرار گرفتن منبع تغذیه به شبکه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به مناسبت روز مهندس خبر داد.

مرتضی محبتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در تابستان سال جاری پست مریوان 2 که دو فیدر چناره و پادگان از آن تغذیه می کند به بهره برداری رسید و در روز مهندس فیدر شانو نیز به آن اضافه شد که با افزایش این فیدر، در مجموع تعداد فیدرهای مریوان به 11 فیدر افزایش یافت.

وی افزود: در این پروژه 200 متر شبکه فشار متوسط زمینی احداث شده است، بار فیدر شانو 124 آمپر و طول این فیدر 15 کیلومتر است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در ادامه با اشاره به مراکز حیاتی و مهم شهری شهرستان مریوان بیان کرد: این فیدر مراکز حیاتی و مهم شهری از جمله بیمارستان بوعلی، مرکز بهداشت شماره 6، سایت اداری و پمپ بنزین خاوری و نیز محلات موسک 2، دارسیران 1 و 2، میدان ناری، بهاران فاز 2 و قسمتی از بهاران فاز 1 و محله پارک شانو را تأمین برق می کند.

محبتی در ادامه با اشاره به تجهیزات مانوری موجود این فیدر، خاطرنشان کرد: این فیدر شامل 1 دستگاه سکسیونر گازی و 2 دستگاه جداساز هوایی می باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع تغذیه برق مریوان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در مدار قرار گرفت

منبع تغذیه برق مریوان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در مدار قرار گرفت