مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-27حوادث

دستگیری باند قمار آنلاین و پولشویی در فضای مجازی


فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند قمار آنلاین و پولشویی در فضای مجازی با گردش مالی 100 میلیارد ریال در یاسوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد اشخاصی در سطح استان اقدام به اجاره کارت های بانکی جهت استفاده در سایت های قمار و شرط بندی آنلاین می نمایند، که به نام اشخاص مختلف و یک دستگاه گوشی همراه هوشمند و برگه های رمز دوم و تعداد دیگری اطلاعات کارت های بانکی از آن کشف و ضبط کردند.

 مصطفایی تصریح کرد: متهم با مواجهه با مستندات پرونده متشکله به بزه انتسابی اعتراف و بیان داشت از طریق تلگرام با اشخاصی در فضای مجازی خصوصاً در سطح استان آشنا شده که با اجاره کارت های بانکی افراد ناشناس و پرداخت ماهیانه مبلغی جهت اجاره کارت به آنها و همچنین رابطین مربوطه اقدام به جابه جایی پول حاصل از قمار را به این کارت ها نجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده دیگر همدستان در شهرستان های مختلف دستگیر در نهایت مشخص شد تاکنون 70 کارت بانکی متفاوت با مالکیت 28 نفر با گردش مالی جمعاً مبلغ 100 میلیارد ریال را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت اجاره جهت شرکت در پولشویی سایت های قمار اجاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند قمار آنلاین و پولشویی در فضای مجازی

دستگیری باند قمار آنلاین و پولشویی در فضای مجازی