مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-27فرهنگي

جشنواره «شهید غنی پور» ثابت کرد ادبیات مردمی ما در انحصار جریان خاصی نیست


نامزد بخش رمان نوجوان جشنواره شهید غنی پور گفت: این جشنواره می گوید ادبیات مردمی ما مذهبی و ارزشی است و در انحصار فلان جریان نیست.

مدعای مردمی بودنش شکل برگزاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مهدی کرد فیروزجایی اهل ارتفاعات منطقه البرز میانی از توابع شهرستان بابل است.

او می گوید: در سال 58 در منطقه جنگلی فیروزجای سیار و مرد مرتع پیت سرا به دنیا آمدم، الآن هم طلبه و ساکن قم هستم، تابه حال پنج رمان از من منتشر شده، گرگ های تیمور قلعه را نشر سروش منتشر کرد، به هم رسیدن در میانسی و دارم می رسم جان جان را نشر شهرستان ادب منتشر کرد و کتاب افعی کشی که بزرگ سال است را نشر کتابستان و نیز ملداش را هم که بزرگ سال است نشر معارف منتشر کرد.

تابه حال هم برگزیده داستان انقلاب، داستان اشراق و طلوع خرداد شده ام.

کتاب به هم رسیدن در میانسی مهدی کرد فیروزجایی در بخش رمان نوجوان هفتمین جشنواره داستان انقلاب توانست رتبه دوم جایزه زنده یاد امیرحسین فردی را به دست بیاورد.

کتاب دارم می رسم جان جان این نویسنده در بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور و در بخش رمان نوجوان، نامزد انتخاب کتاب های برتر این حوزه شده است که به همین بهانه گفت وگویی با وی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «شهید غنی پور» ثابت کرد ادبیات مردمی ما در انحصار جریان خاصی نیست

جشنواره «شهید غنی پور» ثابت کرد ادبیات مردمی ما در انحصار جریان خاصی نیست