مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:002021-02-27سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی موظف به به پرداخت مالیات شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1400، با بند (ط) تبصره (9) ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

- نمایندگان مجلس، آستان قدس رضوی، مؤسسات و بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را موظف به پرداخت مالیات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1400، با بند (ط) تبصره (9) ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، در راستای تحقق ماده (78) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و در جهت اجرای اصل سی ام (30) قانون اساسی، آستان قدس رضوی و آن دسته از مؤسسات و بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استثنای مواردی که اذن ولی فقیه مبنی بر عدم پرداخت مالیات و یا نحوه تسویه آن را دارند، موظفند نسبت به بخشی از واریز مالیات خود به حساب خزانه موضوع ردیف 110112 تا سقف مبلغ مندرج در لایحه دولت اقدام و مابقی مالیات خود را به حساب های معرفی شده دولت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی موظف به به پرداخت مالیات شدند

ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی موظف به به پرداخت مالیات شدند