مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:052021-02-27بين الملل

گزارش سفر سخنگوی وزارت خارجه به سوریه


سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه که در چارچوب همکاری های دو جانبه ایران و سوریه  در حوزه های دیپلماسی عمومی، رسانه ای و فرهنگی ای به آن کشور سفر کرده بود، - سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه که در چارچوب همکاری های دو جانبه ایران و سوریه  در حوزه های دیپلماسی عمومی، رسانه ای و فرهنگی ای به آن کشور سفر کرده بود، علاوه بر ملاقات با مقامات سوری، در نشست ها و جلسات اندیشکده ای، رسانه ای و نخبگانی شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در خلال این سفر، خطیب زاده با فیصل مقداد ، وزیر امور خارجه سوریه دیدار و در مورد آخرین وضعیت روابط دوکشور و همکاری های فرهنگی و رسانه ای بین وزارت امور خارجه ایران و سوریه گفت وگو کرد.

در این دیدار ، وزیر خارجه سوریه بر ضرورت توسعه همکاری های دو کشود در حوزه فرهنگی و رسانه ای تاکید نمود.

خطیب زاده در ادامه دیدارهای خود، با وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ، وزیر علوم و خانم دکتر بثینه شعبان، مشاور ارشد رییس جمهوری سوریه دیدار نمود.

در این ملاقاتها، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های فرهنگی و رسانه ای دو کشور، از مقاومت مردم سوریه در گذار از مرحله مقاومت نظامی در برابر تروریزم ابراز خوشحالی کرده و تاکید نمود که جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سفر سخنگوی وزارت خارجه به سوریه

گزارش سفر سخنگوی وزارت خارجه به سوریه