مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 18:402021-02-26پزشكي

وزیر بهداشت: بهار آینده به یکی از صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد


سعید نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه دیروز به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در سرای سالمندان کهریزک واکسیناسیون را شروع کردیم گفت: کار واکسیناسیون با استفاده از واکسن وارداتی را با گروه های آسیب پذیر ادامه داده و در بهار آینده به یکی از تولیدکنندگان و .

- سعید نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه دیروز به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در سرای سالمندان کهریزک واکسیناسیون را شروع کردیم گفت: کار واکسیناسیون با استفاده از واکسن وارداتی را با گروه های آسیب پذیر ادامه داده و در بهار آینده به یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران در زمینه تامین داروها و تجهیزات مدیریت کرونا در مرز خودکفایی است و پیگیر صادرات تجیهزات کرونایی به کشورهای دیگر هستیم.

سعید نمکی روز جمعه در حاشیه دیدار با علما و مراجع تقلید در قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نگرانی ما شعله های بیماری در اثر ویروس سرکش جهش یافته است و امیدواریم با همان روش در کنترل امواج قبلی با رعایت بیشتر مردم و مسئولان شاهد گذر از این شرایط باشیم.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی کادر درمان ما در سراسر کشور به امور مسلط هستند و با وجود ویروس انگلیسی همکاران رصد خانه به خانه افراد مبتلا و مشکوک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: بهار آینده به یکی از صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد

وزیر بهداشت: بهار آینده به یکی از صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد