مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-26سياسي

دوصدایی در کلان کشور معنایی ندارد


عملکرد ملت ایران اسلامی و مسئولان انقلاب در طول چند دهه ای انقلاب گویا این است که در مسیر وحدت آفرینی گام برداشته و با اتکای به داخل و نه نگاه به خارج سبب شوند اقتصاد و معیشت مردم با مشکلات روبرو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان  به ویژگی های انسان کامل از نگاه اسلام پرداخت و گفت:  نخستین راه شناخت  انسان کامل عمل به تعالیم قرآنی و سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام است و دومین راه شناخت الگو برداری و از انسان های تربیت یافته از مکتب اسلام است.

 وی افزود: یکی از شخصیت های که دارای کمالات انسانی و مصداق بارز انسان کامل در فرهنگ اسلامی است وجود حضرت زینب کبری (س)  که جمیع تمام است، دو صدایی در کشور هیچ معنایی ندارد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر ابراز داشت: از همه مسئولان انتظار می رود در راه دفاع از حقوق عامه و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی فریاد عزت مندانه  داشته باشند.

حجت الاسلام صالحی گفت: کوچک ترین سهل انگاری مسئولین قابل پذیرش نیست و باعث طعم دشمنان انقلاب اسلامی در برابر خواسته های آنها و نشان ضعف خواهد بود.

وی ادامه داد: عملکرد ملت ایران اسلامی و مسئولان انقلاب در طول چند دهه ای انقلاب گویا این است که در مسیر وحدت آفرینی گام برداشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوصدایی در کلان کشور معنایی ندارد

دوصدایی در کلان کشور معنایی ندارد