مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-26اقتصادي

ریشه کمبود سیمان در کجاست؟


طی هفته های اخیر که فصل کار در جنوب است و بسیاری پروژه های عمرانی مترصد کار همه جانبه برای پیش بردن پروژه ها در هوای خوب آن هستند، کمبود سیمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید پیشوایی از فعالان رسانه ای هرمزگان و خبرنگار این خبرگزاری در یادداشتی ذیل عنوان ریشه کمبود سیمان کجاست؟ آورده:  درست در ماه های آذر تا پایان اسفند که بهترین فرصت برای اجرای پروژه های عمرانی و افزایش سرعت اجرای پروژه ها در استان های جنوبی کشور از جمله هرمزگان است، کمبود سیمان در 6 هفته اخیر و حتی پیش از آن موجب شده تا متأسفانه چرخ بسیاری از پیمانکاران پنچر شود و اجرای بسیاری از پروژه های ساختمانی نیز متوقف شود.

از سوی دیگر برخی پیمانکاران می گویند که نرخ تعیین شده 19 هزار تومان برای عدد سیمان پاکتی در بازار یافت نمی شود اما اگر شرایط تان حاد باشد و به بازار سیاه روی بیاورید، سیمان کیسه ای 30 تا 35 هزار تومانی را می توان به راحتی بدست آورد.

روی آوردن بسیاری از واحدهای تولید سیمان در کشور به صادرات با توجه به تفاوت 3 تا 4 برابری نرخ صادراتی آن نیز مزید بر علت شده تا سیمان در کشور کمیاب شود و این محصول استراتژیک در سایه طمع تولیدکنندگان به بازار صادراتی و رهاشدگی نظارت بر آنها از سوی دولت، عملا وضعیت بغرنجی به خود بگیرد تا آن جا که برخی نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کمبود سیمان در کجاست؟

ریشه کمبود سیمان در کجاست؟