مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-25ورزشي

شرکت 2700 زنجانی در جشنواره فرهنگی توفیق


شهردار زنجان از شرکت 2 هزار و 700 زنجانی در جشنواره توفیق خبر داد و گفت: امیدوارم با پایان کرونا، جشنواره در سال های آتی با رونق و شور بیشتری برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی توفیق (گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ) در 26 رشته برگزار شد.

شهردار زنجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت بیان کرد: شهرداری نیز در کنار مدافعان سلامت خدمات بسیاری در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا انجام داده است.

حبیب یگانه با اشاره به برگزاری جشنواره های فرهنگی مختلف اضافه کرد: تلاش کردیم در برگزاری این جشنواره ها بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را هم ترویج دهیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن شرکت زنجانی ها در جشنواره فرهنگی توفیق بیان کرد: امیدوارم با پایان کرونا، جشنواره در سال های آتی با رونق و شور بیشتری برگزار شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه محدودیت شرایط کرونایی موجب شده است که برنامه ها منطبق بر پروتکل های بهداشتی برگزار شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره حفظ نشاط و شادابی جامعه بوده است.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی های عمومی، تقویت همبستگی، انسجام و نشاط اجتماعی در میان شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 2700 زنجانی در جشنواره فرهنگی توفیق

شرکت 2700 زنجانی در جشنواره فرهنگی توفیق