مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-25بين الملل

نتانیاهو از بایدن خواست تحریم ها علیه دیوان کیفری بین المللی باقی بمانند


طبق گزارش یک سایت عبری زبان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رییس جمهوری آمریکا خواست تحریم هایی را که پیشتر علیه برخی مسؤولان دیوان کیفری بین الملل اعمال شده بودند، - طبق گزارش یک سایت عبری زبان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رییس جمهوری آمریکا خواست تحریم هایی را که پیشتر علیه برخی مسؤولان دیوان کیفری بین الملل اعمال شده بودند، لغو نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان والا در گزارشی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا درخواست کرده تحریم هایی را که دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیش از او علیه برخی مسؤولان دیوان کیفری بین الملل اعمال کرده بود، لغو نکند و آنها باقی بمانند.

در این گزارش برخی مسؤولان اسراییلی ابراز نگرانی کردند که لغو تحریم های آمریکا از مسؤولان ارشد دیوان کیفری بین الملل از جمله فاتو بنسودا، دادستان قبلی این دادگاه به تلاش های اسراییل در راستای جلوگیری از آغاز تحقیقی درباره جنایات جنگی اش در کرانه باختری و نوار غزه ضربه بزند.

این مسؤولان اسراییلی بر این باورند که بنسودا چنین اقدامی از سوی دولت جدید آمریکا را به منزله موافقت واشنگتن با آغاز تحقیقی درباره جنایات اسراییل قلمداد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از بایدن خواست تحریم ها علیه دیوان کیفری بین المللی باقی بمانند

نتانیاهو از بایدن خواست تحریم ها علیه دیوان کیفری بین المللی باقی بمانند