مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:302021-02-24ورزشي

عباسی: جدایی اعضای کادر فنی آلومینیوم را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم


مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک جدایی سرمربی و برخی از اعضای کادرفنی تیم را غیر حرفه ای دانست و از هواداران خواست به دور از حاشیه حامی تیم باشند.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک جدایی سرمربی و برخی از اعضای کادرفنی تیم را غیر حرفه ای دانست و از هواداران خواست به دور از حاشیه حامی تیم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم، سعید عباسی در خصوص جدایی غیرمنتظره رسول خطیبی بیان داشت: با توجه به اینکه هفته گذشته به دنبال تامین منابع مالی جهت پرداخت 25 درصد دوم قرارداد اعضای تیم و اقدامات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل بودیم، جدایی غیرمنتظره رسول خطیبی و برخی از اعضای کادرفنی تیم غیرحرفه ای بود و همه را در شوک فرو برد.

عباسی افزود: وقتی روز قبل از سفر رسول خطیبی به تبریز، در محل تمرین تیم برای مشاهده روند آماده سازی برای نیم فصل دوم حاضر شدم، رسول خطیبی با لباس شخصی کنار تیم بود و وقتی دلیل اینکه چرا با تیم تمرین نمی کند را جویا شدم، گفت که کمی کسالت دارد و نمی تواند تمرین کند.

وی افزود: بعد از تمرین به دفتر باشگاه مراجعه کردم و ساعت 20 همان روز رسول خطیبی در تماسی تلفنی درخواست کرد که ساعت 21 برای خداحافظی و ترک اراک در هتل امیرکبیر حضور داشته باشم و بنده به دلیل نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: جدایی اعضای کادر فنی آلومینیوم را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم

عباسی: جدایی اعضای کادر فنی آلومینیوم را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم