مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-24اقتصادي

ماجرای توزیع مرغ های به ظاهر فاسد در خراسان جنوبی


گاهی دیدن گوشت های رنگ پریده مرغ با فکرآنکه نکند آنفلوانزای پرندگان داشته اند، این ترس را در مردم ایجاد می کند که مصرف آن مرغ خطرناک است اما گاهی این ترس‎ ها درست نیست چراکه به گفته مسئولان دامپزشکی، - این ویروس با نظارت هایی که وجود دارد هیچ گاه به خانه های مردم نمی رسد.

اواسط دی ماه بود که مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی خبر از شیوع ویروسی جدید در یک مرغداری خراسان جنوبی را داد، خبری که در پیک های پی در پی کرونا باری مضاعف بر دوش مردمی بود که همواره پیشرو در پرورش و تولید مرغ در کشور بوده است.

اکنون نزدیک دو ماه می گذرد و مسئولان دامپزشکی از چشم هایی که به خواب نرفت در طول این مدت گفتند و از نظارت های مستمر و اینکه سلامت مردم خط قرمزشان است؛ تلاش هر روزشان برای معدوم سازی مرغداری ها به منظور گسترش نیافتن ویروس از این استان به استان های مجاور کار را سخت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با همه این سختی ها، اما اکنون به جایی رسیدیم که مسئولان دامپزشکی خبر از رسیدن به شرایط پایدار می دهند، اما با تمام این تفاسیر هنوز در بین مردم ترس هایی وجود دارد که گاهی نابجا و گاهی بجاست.

نمونه آن را می توان در یکی، دو مورد دیدن گوشت بی حال و رنگ پریده مرغ و آسیب هایی در بافت مرغ در خانه های مردم دید که گویا ربطی به آنفلوانزا ندارد، اما گاهی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای توزیع مرغ های به ظاهر فاسد در خراسان جنوبی

ماجرای توزیع مرغ های به ظاهر فاسد در خراسان جنوبی