مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 18:002021-02-23اقتصادي

اخذ مجوز احداث نخستین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در بخش گهرباران


مجوز احداث نخستین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در بخش گهرباران به مساحت 38 هکتار اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز جلسه هم اندیشی با فعالان اقتصادی شهرستان میاندرود با محوریت توسعه صادرات محصولات کشاورزی برگزار شد.

در این نشست که با حضور حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود، عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران، سیداسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود، اساتید دانشگاه و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان برگزار شد، آخرین دغدغه ها و مشکلات اقتصادی فعالان اقتصادی شهرستان میاندورود در حوزه کشاورزی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود در این نشست ضمن تقدیر از حضور فعالان اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان در این نشست، گفت: با توجه به اینکه شهرستان میاندورود قطب کشاورزی در استان و کشور است تلاش شد با مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط، از این ظرفیت بالقوه حداکثر بهره را برای توسعه شهرستان ببریم.

وی اظهار کرد: برنامه های بلندمدت حوزه کشاورزی در شهرستان میاندورود تدوین شد که اخذ مجوز احداث اولین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در بخش گهرباران به مساحت 38 هکتار یک از این اقدامات در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز احداث نخستین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در بخش گهرباران

اخذ مجوز احداث نخستین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در بخش گهرباران