مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-23اقتصادي

تولید پتروشیمی شهید تندگویان از مرز 1 میلیون تن گذشت


همزمان با اجرای چندین طرح رفع تنگنا های تولید و تعمیراتی در پتروشیمی شهید تندگویان، تا پایان بهمن امسال تولید زنجیره پلی اتیلن ترفتالات این شرکت از مرز یک میلیون تن گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، همزمان با اجرای موفق پروژه های رفع تنگنا های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان، بهمن ماه امسال تولید در زنجیره پلی اتیلن ترفتالات به 103 هزار و 975 تن رسید.

بر این اساس، در یازدهمین ماه سال جهش تولید ، 100 درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان محقق شده است و تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال جهش تولید از مرز 1 میلیون تن گذشت.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، در سال جهش تولید، با اجرای پروژه های رفع تنگنا های تولید، موفق به افزایش رکورد تولید محصولات پلی اتیلن ترفتالات شده و با مرور وضعیت پایدار تولید در بهمن ماه امسال میزان تولید این شرکت از مرز 1 میلیون تن گذشت و پیش بینی می شود رکورد تولید ادوار شرکت که مربوط به سال قبل و در حدود 1 میلیون هشتاد هزار تن است شکسته شود.

گفتنی است، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پتروشیمی شهید تندگویان از مرز 1 میلیون تن گذشت

تولید پتروشیمی شهید تندگویان از مرز 1 میلیون تن گذشت