مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 14:302021-02-23سياسي

اصلاح در ساختار پژوهش، نخبگان و تربیت مدرس در جامعه الزهرا


تشکیل بخش تربیت مدرس، بخش تربیت پژوهشگر، اداره بازرسی و نظارت، تشکیل بخش نخبگان و انتشار مجلات علمی از جمله اقدامات اصلاحی در ساختار جامعه الزهرا(س) بود.

- قم- مدیر سابق جامعه الزهرا گفت: تشکیل بخش تربیت مدرس، بخش تربیت پژوهشگر، اداره بازرسی و نظارت، تشکیل بخش نخبگان و انتشار مجلات علمی از جمله اقدامات اصلاحی در ساختار جامعه الزهرا(س) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مدنی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید جامعه الزهرا (س) ضمن تشکر از همکاران و خدمتگزاران این مجموعه، از رهبر معظم انقلاب به دلیل اعتماد در انتصاب و قبول استعفا تشکر کرد و گفت: برخی مشکلات و بیماری های جسمانی برای من ایجاد مشکل کرده است و از آنجا که استرس کاری برایم مضر است، بدون هیچ بهانه ای، توانایی ادامه همکاری را نداشتم لذا تصمیم به استعفا گرفتم.

مدیر سابق جامعه الزهرا با اشاره به لزوم رعایت قوانین افزود: من تلاش کردم همه قوانین مصوب را رعایت کنم و بعضی تصمیمات را علی رغم برخی فشارها، بخاطر حراست از قانون، عملی کردم.

وی تشکیل مدیریت واحد برای ارگان های فعال در جامعه الزهرا را از جمله تلاش های صورت گرفته در زمینه حفظ بنیادین جامعه الزهرا اشاره کرد و گفت: تلاش برای عدم کاهش بودجه، تثبیت همایش کتاب سال بانوان و پیگیری صدور مدارک تحصیلی، از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح در ساختار پژوهش، نخبگان و تربیت مدرس در جامعه الزهرا

اصلاح در ساختار پژوهش، نخبگان و تربیت مدرس در جامعه الزهرا