مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-23اقتصادي

تولید روزانه 3500 تن نخاله ساختمانی در تبریز


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت : روزانه بالغ بر 3 هزار و 500 تن نخاله ساختمانی تولید می گردد که بخش عمده ای از آن در دو نخاله گاه مجاز در جاده باباباغی و مایان تخلیه می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا اصغری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار گیری در آستانه سال جدید و لزوم پاکسازی و زیباسازی شهر در استقبال از عید نوروز طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی تخلیه شده در جاده ها و مسیل های پیرامون کلانشهر تبریز اجرا می گردد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تصریح کرد : متاسفانه با وجود نظارت مکرر توسط تیم های بازرسی مناطق مختلف شهرداری و سازمان مدیریت پسماند همواره شاهد رهاسازی و تخلیه نخاله های ساختمانی در جاده های اطراف کلانشهر تبریز و محلات حاشیه ای هستیم که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل می سازد.

وی گفت : این طرح از پایان هفته دوم اسفند با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی می گردد.

اصغری در ادامه با اشاره به فعالیت های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در موضوع مدیریت نخاله های ساختمانی کلانشهر تبریز گفت : روزانه بالغ بر 3 هزار و 500 تن نخاله ساختمانی تولید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 3500 تن نخاله ساختمانی در تبریز

تولید روزانه 3500 تن نخاله ساختمانی در تبریز