مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-23اقتصادي

افزایش عمر مفید قطعات دوار با تجهیزات ارتعاش گیر محققان کشور


ساخت تجهیزاتی در راستای کاهش ارتعاش قطعات متحرک محصول دانش بنیان یکی از شرکت های دانش بنیان است که به گفته آنها به کارگیری این تجهیزات از عدم کارایی قطعات متحرک جلوگیری خواهد کرد و عمر مفید تجهیزات دوار نیز افزایش می یابد.

- ساخت تجهیزاتی در راستای کاهش ارتعاش قطعات متحرک محصول دانش بنیان یکی از شرکت های دانش بنیان است که به گفته آنها به کارگیری این تجهیزات از عدم کارایی قطعات متحرک جلوگیری خواهد کرد و عمر مفید تجهیزات دوار نیز افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی احمدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، با اشاره به توانمندی در ارتعاش گیری و بالانس تمامی قطعات دوار مورد استفاده در صنایع گفت: ارتعاش موجب خرابی و ناکارآمدی تجهیزات و مختل شدن صنعت می شود.

به طور مثال یک آسیاب یا سانتریفیوژ خون، در صورت وجود ارتعاش در تجهیزات دوار، کارایی خود را از دست خواهند داد، ضمن آنکه با وجود ارتعاش علاوه بر افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری، مصرف انرژی میانگین 25درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به استفاده از تجهیزات ایران ساخت و فناوری های بومی این شرکت دانش بنیان در حوزه های گوناگون، گفت: نیاز صنایع مختلف به ارتعاش گیری بسیار گسترده است و در حال حاضر به صنایع نیروگاهی، پالایشگاهی پتروشیمی، لوازم خانگی، خودروساز، سیمان و فولاد، خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عمر مفید قطعات دوار با تجهیزات ارتعاش گیر محققان کشور

افزایش عمر مفید قطعات دوار با تجهیزات ارتعاش گیر محققان کشور