مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-23سياسي

کلید دروازه قرآن شیراز گم شد


نهادهای مختلف و مرتبط در کلانشهر شیراز اطلاعی از کلید مربوط به در اتاقک های بنای دروازه قرآن شیراز ندارند و تقصیر این بی اطلاعی را به یکدیگر حواله می دهند به گونه ای که گویی کلید این سازه تاریخی که نماد شیراز است گم شده است.

ثبت تصاویر مقبره مرحوم حاج حسین ایگار سازنده بنای کنونی دروازه قرآن که قبر وی در همین بنا قرار گرفته، خبرنگار ایرنا را بر این داشت که ابتدا کلید دروازه قرآن را بیابد تا با استفاده از آن بتواند به داخل مقبره راه یابد و تصاویر آن را ثبت و گزارشی در این باره تهیه کند.

خبرنگار ایرنا ابتدا برای یافتن کلیدی از در دروازه قرآن سراغ غلامحسین نیازی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس رفت اما وی اعلام کرد که کلید و مدیریت مجموعه دروازه قرآن شیراز در اختیار شهرداری این کلانشهر است.

به سراغ حمید جورکش مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز رفتیم اما وی نیز خبری از کلید نداشت و در گام بعدی سراغ کلید را از شهرداری منطقه 3 شیراز گرفتیم که مجموعه دروازه قرآن در این منطقه قرار گرفته اما آنها نیز خبری از کلید نداشتند و اعلام کردند که کلیدی از این بنای شاخص در اختیار شهرداری این کلانشهر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید دروازه قرآن شیراز گم شد

کلید دروازه قرآن شیراز گم شد