مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 18:402021-02-22سياسي

تجاوز به حریم رودخانه با پسماند شهری در شاهرود


سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود از تجاوز به حریم رودخانه با پسماند شهری در این شهر خبر داد و گفت: این موضوع به یک معضل جدی شهری در این شهرستان بدل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی شامگاه دوشنبه در نشست مدیریت پسماند شهری شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه تجاوز به حریم رودخانه با پسماند شهری در شاهرود یکی از مسائلی است که امروز به معضل و دغدغه برای شهر بدل شده است، ابراز کرد: برخی شهروندان به این موضوع وقعی نمی گذارند.

وی خواستار فرهنگ سازی بیشتر در خصوص پسماند شد و افزود: به دلیل نداشتن زیرساخت های مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا، متأسفانه این روزها شهروندان نخاله ها را در نزدیک ترین محل های در دسترس خود تخلیه می کنند که زیبنده نیست.

سرپرست فرمانداری شاهرود تخلیه نخاله ها و پسماند را مضر برای سلامت شهری دانست و تاکید کرد: در کنار این موضوع شاهد بر هم خوردن هارمونی و جلوه بصری شهر از بابت نخاله ها هستیم.

جلالی به ریختن نخاله ها در مسیر صحرای جلالی نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری محلی را برای جمع آوری این نخاله ها مشخص کند تا شاهد ساماندهی اوضاع باشیم.

وی ساماندهی پسماند شهری را موضوعی مهم در ارتقای سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: شهرداری می بایست تابلوهایی برای راهنمایی شهروندان نصب کند تا بدانند که چه مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به حریم رودخانه با پسماند شهری در شاهرود

تجاوز به حریم رودخانه با پسماند شهری در شاهرود