مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-22سياسي

گلایه معاون استاندار از حاشیه سازی در مورد باغ پرندگان قم


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه سازی در خصوص مساله آنفلوانزای پرندگان در باغ پرندگان استان تاکید کرد.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه سازی در خصوص مساله آنفلوانزای پرندگان در باغ پرندگان استان تاکید کرد.

بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم روز دوشنبه در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی قم، با اشاره به برخی حاشیه سازی های بی مورد در خصوص باغ پرندگان گفت: افرادی از روی غفلت به موضوع شیوع آنفلوانزا در باغ پرندگان دامن می زنند و ما این رویکرد را نمی پذیریم.

وی گفت: مسائل مربوط به این حادثه باید در جلسه های رسمی مطرح شود و پرداختن بیش ازحد به این مساله به نفع مردم و خادمان مردم قم نیست.

معاون استاندار قم گفت: در جریان مساله شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در قم بعضی رسانه ها عملکرد خوبی داشتند، ولی برخی دستگاه ها با اظهارنظرهای خاص به این موضوع دامن زدند.

وی اضافه کرد: برخی دوستان نیز اشتباه کردند در این وادی وارد شدند و فضای تقابل ایجاد کردند در حالی که آنفلوانزای فوق حاد پرندگان سابقه ای بیش از سه دهه در کشور دارد و هر سال دستورالعملی برای پیشگیری از آن ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه معاون استاندار از حاشیه سازی در مورد باغ پرندگان قم

گلایه معاون استاندار از حاشیه سازی در مورد باغ پرندگان قم