مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-22اقتصادي

جذب 653 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در خراسان رضوی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به اختصاص 5.

1 درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری کشور به این استان، گفت: تاکنون 653 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به هشت هزار و 21 طرح در خراسان رضوی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، حمیدرضا پناه در دیدار با فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه ضرورت حمایت ویژه از بخش تعاون، افزود: تعاونی ها نقش سازنده ای در تولید و توسعه اشتغال دارند، بنابراین با جدیت مشکلات و موانع پیش روی تعاونی ها را شناسایی و برای رفع آن و بهبود فضای کسب وکار تلاش می کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بابیان اینکه سهم خراسان رضوی از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، 738  میلیارد تومان معادل 5.

1 درصد از اعتبارات کشور، است یادآور شد: تاکنون 653 میلیارد تومان معادل 3 درصد به هشت هزار و 21 طرح اقتصادی با اشتغال زایی 14 هزار و 451 نفر پرداخت شده است.

وی با اشاره به صدور 932 مجوز برای ایجاد طرح در حوزه مشاغل خانگی در خراسان رضوی، بیان کرد: در این راستا 307 طرح از بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون هشت میلیارد و 230 میلیون تومان معادل 69 درصد از کل مبالغ  درخواستی، تسهیلات دریافت کردند که زمینه ایجاد اشتغال برای هزار و 675 نفر فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 653 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در خراسان رضوی

جذب 653 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در خراسان رضوی