مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-22ورزشي

عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان قم دلیل کناره گیری تیم فوتبال «سوهان محمد» از لیگ


مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم با بیان اینکه از ادامه مسابقات در لیگ دسته سوم و رده امید انصراف داده، گفت: اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه ما تاکنون «صفر ریال» کمک مالی کرده است.

- قم- مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم با بیان اینکه از ادامه مسابقات در لیگ دسته سوم و رده امید انصراف داده، گفت: اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه ما تاکنون صفر ریال کمک مالی کرده است.

سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه شرایط برای ادامه تیم داری در رده سنی بزرگسالان و امید در استان قم مناسب نیست، گفت: انصراف کناره گیری تیم های بزرگسالان و امید این باشگاه از مسابقات کشوری را اعلام می کنم.

مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم با اشاره به شرایط موجود در قم و شرایط بد اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه سوهان محمد قم؛ از ادامه مسابقات در رده بزرگسالان در لیگ دسته سوم کشور و رده امید در لیگ دسته اول کشور انصراف داده و شرکت نخواهیم کرد، افزود: باشگاه سوهان محمد به تعهدات خود در تمامی مسائل عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کناره گیری از مسابقات کشوری به دلیل عدم حمایت مسئولین است، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه ما در رده های بزرگسالان و امید تاکنون صفر ریال کمک مالی کرده و تمامی هزینه های اعزام به شهرستان ها، میزبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان قم دلیل کناره گیری تیم فوتبال «سوهان محمد» از لیگ

عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان قم دلیل کناره گیری تیم فوتبال «سوهان محمد» از لیگ