مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-22پزشكي

راه اندازی رشته طب سوزنی برای اولین بار در کشور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رشته طب سوزنی برای اولین بار در کشور با مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این دانشکده راه اندازی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رشته طب سوزنی برای اولین بار در کشور با مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این دانشکده راه اندازی شد.

دکتر مهدی یوسفی با اشاره به اینکه دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقطع دکترای تخصصی برای اولین بار در رشته طب سوزنی دانشجو می پذیرد، بیان کرد: 6 نفر در این رشته تحصیلی مشغول به ادامه تحصیل خواهند شد.

وی ادامه داد: این رشته جزو اولین رشته های طب مکمل است که توسط وزارت بهداشت مجوز شروع فعالیت آموزشی کسب کرده است.

رییس دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این اتفاق بعد از انقلاب برای اولین بار در کشور و در کشورهای منطقه انجام شده است، عنوان کرد: مراسم راه اندازی این رشته تحصیلی با حضور جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یوسفی اظهار کرد: راه اندازی این رشته تحصیلی نشان از توجه وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی به حوزه ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته طب سوزنی برای اولین بار در کشور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

راه اندازی رشته طب سوزنی برای اولین بار در کشور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد