مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-22پزشكي

پاک کننده های طبیعی کبد را بشناسیم


محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: : خارمریم، کنگر فرنگی، کاسنی، شاه تره، زردچوبه، چایی سبز، خاکشیر، بادام، گردو، جوی دو سر، سکنجبین، سرکه سیب به پاکسازی طبیعی کبد کمک می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: : خارمریم، کنگر فرنگی، کاسنی، شاه تره، زردچوبه، چایی سبز، خاکشیر، بادام، گردو، جوی دو سر، سکنجبین، سرکه سیب به پاکسازی طبیعی کبد کمک می کنند.

سید ابوالفتح شیرمردی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کبد یکی از مهم ترین اعضای بدن است، اظهار کرد: این عضو در طب سنتی به عنوان آشپزخانه طبیعی بدن محسوب و چهار خلط مهم بدن شامل دم، صفرا، سودا و بلغم در کبد تولید می شود و به کل بدن سرایت می کند.

محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سلامت کبد رابطه مستقیمی با سلامتی افراد دارد، خاطرنشان کرد: تولید پروتیین های مهم برای پلاسمای خون، تنظیم اسید آمینه های خون، ذخیره آهن، ذخیره گلوکز، تبدیل آمونیاک های سمی به اوره، تنظیم رقیق شدن خون توسط کبد انجام می شود.

وی با بیان اینکه کلیه موادغذایی جذب شده از روده در کبد سم زدایی می شود، خاطرنشان کرد: کبد همچنین وظیفه پاکسازی خون از مواد سمی و مواد آسیب زا به بدن را نیز بر عهده دارد و به هضم مواد غذایی نیز کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک کننده های طبیعی کبد را بشناسیم

پاک کننده های طبیعی کبد را بشناسیم