مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-22ورزشي

ارسال کمک های ذوب آهن اصفهان به سی سخت


اولین محموله کمک های ذوب آهن اصفهان با حضور مسئولان این شرکت از مقابل بنای یادمان شهدای گمنام، شامل 800 تخته پتو و 50 عدد وسیله گرمایشی برای مردم آسیب دیده زلزله شهر سی سخت ارسال شد.

- ایسنا/اصفهان اولین محموله کمک های ذوب آهن اصفهان با حضور مسئولان این شرکت از مقابل بنای یادمان شهدای گمنام، شامل 800 تخته پتو و 50 عدد وسیله گرمایشی برای مردم آسیب دیده زلزله شهر سی سخت ارسال شد.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: این مجتمع عظیم صنعتی که همواره در مسئولیت های اجتماعی پیش قدم است وظیفه خود دانست که همراه با هدلینگ شستا، کمک های لازم را برای زلزله زدگان سی سخت فراهم کند.

مهدی بهرامی افزود: در مرحله اول، دو محموله به این شهر ارسال می شود که یکی شامل 800 تخته پتو و دیگری 50 عدد وسیله گرمایشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: این نخستین مرحله از کمک های ذوب آهن اصفهان است و امیدواریم زودتر مشکلات مردم این منظقه حل شود.

این مجتمع عظیم صنعتی در ادامه نیز در قالب مسئولیت های اجتماعی در صورت نیاز کمک های لازم را انجام می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شرایط این هموطنان که در سرمای زمستان مشکلات زیادی دارند، با کمک های دیگر هموطنان بهبود یابد و از مشکلات آنها کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های ذوب آهن اصفهان به سی سخت

ارسال کمک های ذوب آهن اصفهان به سی سخت