مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-22اقتصادي

جوانه زنی درختان در وسط زمستان و راهکارهایی برای کاهش آسیب های آن


در طول هفته های گذشته و طی بهمن ماه امسال، تصاویری از جوانه زنی برخی درختان آذربایجان شرقی پخش شده که نشان می دهد درختان با وجود قرارگیری در سردترین ماه سال شروع به جوانه زنی کرده اند، - ایسنا/آذربایجان شرقی در طول هفته های گذشته و طی بهمن ماه امسال، تصاویری از جوانه زنی برخی درختان آذربایجان شرقی پخش شده که نشان می دهد درختان با وجود قرارگیری در سردترین ماه سال شروع به جوانه زنی کرده اند، یک کارشناس بخش باغبانی نیز این امر را ناشی از تغییرات اقلیمی دانست.

محسن پورسلطان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط آب و هوای استان و کشور در حال تغییر است و به تبع آن باید برای تامین امنیت غذایی، سیاست ها در بخش تولیدات گیاهی و کشاورزی متناسب با این امر باشد، چرا که ما نمی توانیم با تغییرات اقلیمی مقابله کنیم ولی می توانیم خود را با این تغییرات وفق دهیم و همسو با آن حرکت کنیم.

وی افزود: در این راستا حداقل توسعه ای که می توان در بخش کشاورزی انجام داد، تولید محصول در محیط های کنترل شده هم چون گلخانه، سالن های پرورش قارچ خوراکی و .

است.

وی با بیان این که در شرایط کنونی، تغییرات اقلیم در نگاه کلان به محیط زیست و به خصوص به محیط زندگی انسان ها آسیب می زند، گفت: اصلی ترین آسیب ناشی از این تغییرات نیز کاهش بارندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانه زنی درختان در وسط زمستان و راهکارهایی برای کاهش آسیب های آن

جوانه زنی درختان در وسط زمستان و راهکارهایی برای کاهش آسیب های آن