مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-21اجتماعي

هشدار هواشناسی مازندران در خصوص بازگشت سرما و یخبندان


هواشناسی مازندران روز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه بارشی سرد به استان از سه شنبه شب و کاهش محسوس دما، بارش برف و یخبندان هشدار داد - و اعلام کرد که مناطق ساحلی و جلگه ای استان نیز با بارش برف و باران مواجه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آمده است که سامانه سرد ابتدا سه شنبه شب از مناطق مرکزی مازندران آغاز و سپس در سطح استان به ویژه در مناطق غربی گسترده خواهد شد که روز چهارشنبه به اوج فعالیت خود خواهد رسید.

طبق این پیش بینی، شهروندان مازندرانی طی امروز تا جمعه شب شاهد بارندگی، کاهش دما ، وزش باد گاهی شدید در سطح استان و بارش برف در مناطق جلگه ای، ساحلی و همچنین ارتفاعات خواهند بود که وز چهارشنه به اوج خود می رسد.

هواشناسی مازندران هشدار داد که با تداوم بارش ها از سه شنبه شب تا روز جمعه، کاهش دید، لغزندگی، یخبندان و اختلال در تردد جاده ها به ویژه از مرکز به سمت غرب استان آغاز می شود که در نتیجه آن احتمال انسداد محورهای کوهستانی، آسیب و خسارت به سازه های کم مقاوم و سرمازدگی به نهالستان دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده است که برای تردد در محورهای کوهستانی علاوه بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، از تردد جاده ای به ویژه در ارتفاعات نیز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی مازندران در خصوص بازگشت سرما و یخبندان

هشدار هواشناسی مازندران در خصوص بازگشت سرما و یخبندان