مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-21سياسي

تلاش برای ایجاد دیپلماسی در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی


دبیر بخش بین الملل دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت باید موضوع اقتصاد فرهنگ و هنر را به سود تولیدکنندگان و طراحان ایرانی در حوزه مد و لباس اسلامی هدایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین فرصت در فضای مجازی دنبال شد.

وی هدف بخش بین المللی جشنواره مد و لباس فجر را فراهم کردن زمینه گفت وگو، تعامل، آشنایی و تبادل ایده و تجربه بین طراحان ایرانی و خارجی اعلام و عنوان کرد: در این دوره با رویکرد پژوهش محور و به منظور بهره برداری از ظرفیت های بین المللی و تأثیرگذاری الگوهای ایرانی اسلامی پوشش در دنیا به ویژه بر کشورهای مسلمان فعالیت بخش بین الملل انجام شد.

کیانی برگزاری نمایشگاه مد و لباس فجر را فرصتی جهت آشنایی کشورهای خارجی با اوج هنر و خلاقیت طراحان ایرانی و نیز تبادل نظر فرهنگی و معرفی ارزش های فرهنگی ایران عنوان کرد و از ارسال و انعکاس فراخوان جشنواره مد و لباس فجر در 80 نمایندگی ایران در 65 کشور خارجی خبر داد و گفت: سفارتخانه های ایران در خارج از کشور نیز این فراخوان را منعکس کردند تا سایر کشورها با برگزاری این رویداد در ایران آشنا شوند.

این مدیر فرهنگی از استقبال طراحان و فعالان فرهنگی تعداد قابل توجهی از کشورها برای همراهی و ارتباط با جشنواره مد و لباس فجر خبر داد و گفت: 12 کشور طراح و افراد صاحب سبک و استادان دانشگاه به ما معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد دیپلماسی در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی

تلاش برای ایجاد دیپلماسی در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی