مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-21فرهنگي

چرا کردستان و اصفهان از «تک تیرانداز» حذف شدند/ خاطره ای از فرج الله سلحشور


کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» گفت: در فیلمنامه اولیه «تک تیرانداز» لوکیشن های کردستان، منطقه هور و اصفهان را داشتیم، اما محدودیت ها باعث شد ما کار را در شهرک سینمایی دفاع مقدس متمرکز کنیم.

- علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی تک تیرانداز درباره این اثر به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: پرداختن به مقطعی از زندگی شهید عبدالرسول زرین ـ برترین تک تیرانداز جنگ های معاصر جهان ـ هم جذاب است، هم دشوار.

وی افزود: ساختاری که در ذهن ما برای ساخت ایم فیلم مدنظر بود؛ این بود که در قالب جذاب آمریکا یی نیست که صرفاً به هر هدفی شلیک کند.

کارگردان فیلم سینمایی تک تیرانداز درباره مشکلاتی که این فیلم حین ساخت با آن درگیر بود، توضیح داد: این نقیصه که در فیلم تنوع لوکشین کمتر به چشم می خورد، بخشی از آن به محدودیت و مشکلات سینمای دفاع مقدس باز می گردد.

در فیلمنامه اولیه تک تیرانداز لوکیشن های کردستان، منطقه هور و اصفهان را داشتیم، اما محدودیت ها باعث شد ما کار را در شهرک سینمایی دفاع مقدس متمرکز کنیم.

 همین فیلم را هم هر کسی دید، به من گفت چطور توانستید این فیلم را با آن همه تانک و جلوه های ویژه بسازید؟     غفاری افزود: در ظاهر حرف از حمایت فیلم های دفاع مقدسی است اما در مرحله لجستیک و سخت افزاری فیلم دچار مشکل هستیم و این باید به نحوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کردستان و اصفهان از «تک تیرانداز» حذف شدند/ خاطره ای از فرج الله سلحشور

چرا کردستان و اصفهان از «تک تیرانداز» حذف شدند/ خاطره ای از فرج الله سلحشور