مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-21اجتماعي

بهبودی نسبی وضعیت شیوع آنفلوانزای پرندگان/ خطر آلودگی وجود دارد


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه شیوع کنترل آنفلوانزای پرندگان به شرایط پایدار نزدیک شده ایم، گفت: خطر آلودگی همچنان وجود دارد.

- محمد اصغرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت کنترل آنفلوانزای پرندگان در خراسان جنوبی رو به بهبودی است و به شرایط پایدار نزدیک شده ایم.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه از شناسایی آخرین کانون آلوده صنعتی در استان حدود دو هفته می گذرد، بیان کرد: البته مرغداران همچنان باید مسائل ایمنی را رعایت کنند چرا که هنوز احتمال خطر وجود دارد.

اصغرزاده با اشاره به اینکه رصد و پایش مرغداری ها به صورت روزانه صورت می گیرد، ادامه داد: رسیدن به شرایط پایدار نسبی به واسطه حذف گله های بالای 90 هفته، واکسیناسیون، رصد و پایش، تعامل واحدهای مرغداری با دامپزشکی، اطلاع رسانی اهالی رسانه و آرامش بخشی به مردم در راستای مصرف محصولات موجود در بازار صورت گرفته است.

وی گفت: مرحله دوم واکسیناسیون واحدهایی که قبل یک نوبت واکسیناسیون را انجام داده اند، آغاز شده است و دو- سه واحد مرغ تخم گذار این واکسیناسیون را انجام نداده اند که در این زمینه نیز رایزنی ها را خواهیم داشت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: تأکید بر این است که همه این موارد به معنای رفع خطر نیست چرا که از شناسایی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی نسبی وضعیت شیوع آنفلوانزای پرندگان/ خطر آلودگی وجود دارد

بهبودی نسبی وضعیت شیوع آنفلوانزای پرندگان/ خطر آلودگی وجود دارد