مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-21سياسي

بی اهمیت نگذریم


رییس دانشکده علوم گردشگری به مناسب روز جهانی راهنمایان گفت: در دنیایی که سفر به عنوانِ ابزار و وسیله ای برای بازیابی روحی و روانی انسان تلقی می شود، - رییس دانشکده علوم گردشگری به مناسب روز جهانی راهنمایان گفت: در دنیایی که سفر به عنوانِ ابزار و وسیله ای برای بازیابی روحی و روانی انسان تلقی می شود، هدایت سفر و گردشگری اهمیت بیشتری یافته است و نمی توان بی اهمیت از کنار آن عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک سال گذشته بیش از 12 هزار راهنمای گردشگری شغل خود را از دست داده اند، درحالی که بیمه و درآمد حاشیه ای دیگری نداشته اند.

منوچهر جهانیان ـ رییس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گردشگری ـ در یادداشتی که به مناسبت 21 فوریه روز جهانی راهنمای گردشگری در اختیار ایسنا قرار داده، تاکید کرده است که دولت، سیاستگذاران و متولیان حوزه گردشگری به نقش راهنما در توسعه فعالیت های گردشگری بیشتر اهمیت دهند.

در این ادامه این نوشتار آمده است: سالنامه تحقیقات گردشگری در سال 1985 برای اولین بار موضوع نقش و اهمیت راهنمایان گردشگری را مطرح کرد.

مطالعات گسترده ای درباره اهمیت راهنمایان گردشگری انجام گرفته است، اما باید به این نکته توجه داشت که راهنمایان گردشگری صرفاً راهنمای تور نیستند، راهنمایان محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اهمیت نگذریم

بی اهمیت نگذریم