مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-21سياسي

راه اندازی 9 سایت تجمعی پسماند در شهرهای آذربایجان غربی


کارشناس مسئول امور شهرداری ها و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: کار ساماندهی، تجمیع مراکز و سایت های پسماند شهری در استان ادامه دارد و در این راستا 9 سایت تجمعی پسماند در استان در حال راه اندازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی زعیم در بازدید از سایت زباله چایپاره، اظهار داشت: کار ساماندهی، تجمیع مراکز و سایت های پسماند شهری در استان ادامه دارد و در این راستا 9 سایت تجمعی پسماند در استان در حال راه اندازی هست.

وی گفت : از مجموع 17 شهرستان و 47 شهر استان بر اساس برنامه ریزی، 9 سایت تجمیعی پسماند در استان شامل( منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان های ماکو – چایپاره – شوط – چالدران و پلدشت)، منطقه خوی، منطقه سلماس، منطقه ارومیه، منطقه مشترک (میاندوآب و مهاباد)، منطقه مشترک( نقده – پیرانشهر و اشنویه)، منطقه مشترک (شاهین دژ و بوکان )، منطقه تکاب و منطقه سردشت هستند.

کارشناس مسئول امور شهرداری ها و شوراهای استانداری آذربایجان غربی افزود: از این مناطق، سایت های ارومیه، خوی و سلماس راه اندازی شده اند و دیگر مناطق نیز به تدریج در حال راه اندازی هستند.

زعیم هدف از راه اندازی این سایت ها را تجمیع سایت های پسماند و زباله استان و جلوگیری از آلودگی محیط زیستی و ایجاد صنایع جانبی پسماند و جذب سرمایه گذاری در این مناطق عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 9 سایت تجمعی پسماند در شهرهای آذربایجان غربی

راه اندازی 9 سایت تجمعی پسماند در شهرهای آذربایجان غربی